fredag 10 februari 2012

Skämmigt

I kväll har jag utsatt mig för den ultimata skammen (igen).
Jag glömde nämligen att hämta mina barn på dagis.....
Tyvärr måste jag erkänna att det inte är första gången.
Förra gången kom jag på det när jag skulle köpa glass till barnen efter skolan och fick en glass över.....
Betyder det att jag har för många barn, eller att jag börjar bli senil?
Dagisfröken var i alla fall även den här gången väldigt förstående, trots att det var fredagkväll och allt.
Hon tröstade mig med att hon själv glömt sin son sovandes i barnvagnen utanför Konsum när han var bäbis och det känns ju faktiskt som snäppet värre. =) 
Fast kanske hittade hon bara på den historien för att jag skulle känna mig mindre rutten?

Ett försök att likna Edvard Munchs "Skriet"?
Nu måste jag gå och räkna mina barn igen, så dom alldeles säkert fortfarande är fem stycken till antalet. =)

So long!

3 kommentarer:

  1. Hahaha! En unge hit eller dit är väl inte så noga, du har ju några att ta av. ;)

    SvaraRadera
  2. jag blev visst glömd utanför konsum som barn med! och det där kan hända fast man bara har en...

    SvaraRadera
  3. Oops! Är det ungefär som att lämna barnen på förskolan fast den är stängd? Det gjorde vi....

    SvaraRadera