tisdag 21 februari 2012

Här händer det saker

Äntligen är min hett efterlängtade vedspis på väg in i köket. =)


Det kommer att bli så bra! (Hopp och studs av iver!)
När allt "skitgöra" är bortgjort ska jag även passa på att tapetsera om med tapeter från Duros Gammalsvenska kollektion.


Jag tror att den här tapeten kommer att passa finfint i mitt nygamla kök. =)

I dag har jag varit till vårdcentralen med min handled igen. Nu har diagnosen ändrats från förmodad båtbensfraktur till mysterium. Ny röntgen är inbokad och remiss skickad till ortopeden.

Ha en trevlig kväll!

5 kommentarer:

  1. Spännande med mysteriumdiagnos. Kanske är nåt för Dr House?

    SvaraRadera
  2. Den är fin den gammel-svenska tapeten =)
    Hoppas mysteriet löser sig till det bästa.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. AVIS!
    Vill oxå ha kök med vedspis. Helst ett gigantiskt kök med plats för walk in skafferi, kökssoffa, stort bord och en massa meter bänkar. Nästa hus kanske.. : /

    SvaraRadera
  4. En vedspis = lycka.
    Så fint det kommer att bli!
    Hoppas handleden reder sig snart.

    SvaraRadera
  5. Men kolla, det ser ju precis ut som hos oss! Ja innan vedspisen kom på plats! :)
    Kommer bli skitbra ju!

    SvaraRadera