söndag 22 januari 2012

I helgen har jag tagit hjälp utav 2:an (som mer än gärna ville tjäna extra pengar) och gjort golvvård på mitt kvällsstäd, där jag för övrigt har fått mer tid igen. Tidigare jobbade jag ju 73% när jag slog ihop mina båda jobb. Nu jobbar jag plötsligt 79,9%! :) Hoppas bara att det kommer att märkas i börsen också...


Hur som helst känns det i hela kroppen att jag har "brottats" med en tjurig skurmaskin i två dagar och i kväll upptäckte jag att det även syns...


...eller vad tycks om min fotled? Konstigt nog är det den andra som jag har ont i?

I morgon är det en ny vecka och jag jobbar näst sista dagen på "gamla" jobbet för ett tag. :)

See ya!

2 kommentarer:

  1. Ehh...känns inte som att du gör det där på rätt sätt om fotleden blir misshandlad. :/ En kurs i ergonomi kanske vore nåt? ;)

    SvaraRadera
  2. ajsan bajsan där, ta hand om kroppen!
    jag hoppas plånboken blir tjockare! :)

    SvaraRadera