söndag 29 januari 2012

Dagen efter kvällen före

I dag har jag mest legat lågt efter gårdagskvällens festande. Är det åldern, eller vad beror det på?
Förr hade jag ju inga problem med att hålla igång en hel helg om det behövdes.... =)
Festen var i alla fall jättetrevlig trots att jag nästan inte kände nån förutom "bruden"/värdinnan (min kusin). T.o.m. maken, som AVSKYR stora fester med bordplacering och en massa okända människor, tyckte det var trevligt och det vill inte säga lite. =)


Nu ska jag ta med mig min "uppskruvade" 5:a och försöka sova så vi/jag orkar med morgondagen.

Godnatt!

3 kommentarer:

  1. Klart det inte har med åldern att göra, måste vara nåt med vädret. :D

    SvaraRadera
  2. Håller med ovanstående! Vaddå åldern?

    Men vad har du varit på för roligheter då? Rockabilly i Flärke?

    SvaraRadera
  3. Det är det mesta högtrycket på 40 år för närvarande påstår metrologerna. Barometern sprängs! Klart det är roligt att leva då oberoende av åldern.
    Lev och må!!!

    SvaraRadera