torsdag 19 januari 2012

För några kvällar sedan skrev jag (med glimten i ögat) på Facebook att jag ville sälja mina barn....
Jag kunde aldrig drömma om att någon skulle ta det bokstavligen! 
Jag tyckte det var uppenbart att det var mitt sätt att ge uttryck för min frustration efter att, mot min vilja, tvingats agera ringdomare i en "wrestlingmatch" som aldrig tog slut.


Jag menar INGEN vill väl sälja sina barn?!
Nu blir jag mörkrädd bara jag tänker på vad annat jag kan ha "råkat" skriva med glimten i ögat, som kan ha missuppfattats? =(

5 kommentarer:

  1. Vadå, menade du inte allvar då?!
    Jag som trodde jag skulle få med mig några barn hem på lördag! ;) ;p

    SvaraRadera
  2. Jamen, LÅNA barn av mig får DU ju göra när du vill Mari! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Satte du något pris eller är det auktion som gäller?

      Tror de flesta föräldrar är beredda att SÄGA att dom vill sälja sina ungar. Men inte lika många som gör det. :)

      Radera
    2. Eller hur!? Jag satsade på först till kvarn. ;)

      Radera
  3. Jag tycker det är så skönt med folk som vågar säga att de vill sälja sina barn. Jag har svårare att förstå folk som INTE känner så ibland. Mina barn brukar vara till salu en stund mest varje dag, men sen när de somnat på kvällen så bestämmer jag mig alltid för att behålla dem. =)

    SvaraRadera