fredag 6 januari 2012

BIO

I dag har vi gjort ett nytt försök att få se Sherlock Holmes 2 och den här gången gick det mycket bättre.
Filmen gjorde ingen av oss besvikna och jag kan varmt rekommendera den till dom som liksom mig gillar action.
Även den här gången valde 2:an att stanna hemma med småsyskonen så att också maken kunde följa med oss på bion. Så underbart med storasyskon som frivilligt passar sina småsyskon. =)
När vi kom ut från filmen ringde det dock en lite bekymrad barnvakt som undrade om det var okej att 5:an hade bajsblöjan på sig tills vi kom hem?
Jag kan stolt meddela att 2:an hade "fixat biffen" helt själv.

Nu ska jag försöka locka med mig maken till sovrummet, men bara för att titta på en DVD.... ;)

See ya!

2 kommentarer:

  1. Jag VISSTE det, jag skulle ha gjort som Smilla sa och adoptera en femtonårig storebror..

    SvaraRadera
  2. En DVD, jojo, det finns många olika sorters såna! ;)

    SvaraRadera