onsdag 19 oktober 2011

Ledig?

Tack vare en överentusiastisk bror räddade jag lite mer hästvagnar/slädar än jag hade tänkt mig. Typ dubbelt! Haha!
Jag fick även ta reda på några gamla kistor och andra "inrednings detaljer".
Maken "morrar" inte längre, eftersom han fick en fyrhjulsvagn till traktorn och en slipsten. Som jag nämnt tidigare... jag är listig... =)

Som den generösa människa jag är tänker jag bjuda på en bild av "hästskinka", eller snarare "skinka orsakad av häst". Nu kan jag i alla fall sitta ordentligt igen. Fniss!

Se och förundras av den fantastiska färgprakten!
I dag är min enda "lediga" dag den här veckan, eftersom jag av någon anledning tyckte att det var en bra idé att jobba extra på mitt avlönade jobb.
Nu ska jag starta AC/DC på Spotify och fara fram i takt med musiken. Jag har ju en sju sidor lång "att göra" lista innan i kväll då min "ridelev" kommer.

Ha en fortsatt bra dag!

3 kommentarer:

  1. Låter inte som det är så mycket ledigt idag. ;)
    Snyggt blåmärke, ser lite ut som en krona. En sån man har på huvvet alltså. :D

    SvaraRadera
  2. IH det där såg ut att göra ont!!!

    AC/DC kan nog få fart på vem som helst! ;)

    SvaraRadera
  3. Ujuj, men lite blått är lätt att få då man håller på med kallblod!! :) Jag blev NÅGOT avis på hästvagnarna... Vill ha en plog och nån vagn och kärra och och och...

    SvaraRadera