söndag 2 oktober 2011

Äääääntligen hemma!

Jag har varit på puben i kväll. JAG!!!
Än en gång har jag fått det bevisat för mig att det inte är min grej.
Asså jag är lessen, men för det första så spelar dom så j-a högt att det inte går att prata med en människa, för det andra så gillar jag inte att stå och dansa för mig själv på offentliga platser och för det tredje kan man vara ganska säker på att det kommer någon full karl och raggar på en när man försöker dra sig undan i något hörn.

Då tycker jag att det var mycket trevligare innan puben när vi hade förfest hemma hos min käraste vän med god mat och dryck.
Där hade musiken lagom volym, vi åt och drack gott och kunde prata och skratta med varandra. Dessutom fanns det inte en full karl så långt ögat nådde.....

För övrigt har vi varit och tittat på en welshponny åt sonen idag.
Kanske kommer det att bli en hästaffär inom kort?

Nu ska jag gå och lägga mig och lyssna på "ringandet" i mina stackars öron.

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. omg,krogen är inget för mig heller! usch.
    förfester brukar vara ok, men när det är dags för krogen går jag hem :)

    SvaraRadera