lördag 29 oktober 2011

Kvalitetstid

I dag har jag passat på att ha lite kvalitetstid med barnen.

Först fick samtliga följa med till "Köppra" för att köpa lördagsgodis (som faktiskt inte förekommer varje lördag hos oss) och välja vad vi skulle grilla.
Valet föll på hamburgare....mycket på grund av att det var det enda som fanns att välja på. ;)
Vid godishyllan hör jag, till min förvåning, mig själv säga "Ska du bara köpa så där lite godis?" när 2:an visar mig sin påse.
Väl hemma packades fikakorgen och en liten grillbrasa tändes bakom bagarstugan.



Med mätta magar blev det lite "bergsbestigning" på stora stenen nere på lägdan,


men jag som är "däbbd i däsan" och allmänt hängig kostade på mig en liten tupplur efter maten i stället.
Faktiskt känner jag mig piggare! =)

Nu har maken kommit hem en snabbis innan det bär i väg på nästa 12-timmars skift, men sen är det ju ledigt en hel vecka. =) 

Trevlig kväll!

3 kommentarer:

  1. vilken härlig dag! tack för inspirationen, vi ska se till attt ¨g ut och bergsbestiga ngn dag :)

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt! Det var säkerligen uppskattat. :)

    SvaraRadera
  3. Härlig kvalitetsdag :)

    Åhnej - däbd i däsan :(
    Krya på dig! Jag har samma problem här..

    Kramkram/Kussen

    SvaraRadera