måndag 12 september 2011

Söndags fix

Min söndag var både njutbar och smärtsam....


Köra en underbar häst var njutbart...


Skatta hos bina och bli stucken var smärtsamt....

Jag är aningen trött i dag eftersom jag p.g.a. ovanstånde stick har tillbringat natten med att krafsa mig på magen likt en.....ölgubbe? Gäsp...

Bäst av allt var i alla fall att det lät bli att regna en stund och solen faktiskt orkade visa sig.

I kväll har jag föräldramöte på två skolor samtidigt och jag som inte har fått kläm på det här med kloning än.

Ha det bra så länge! =) 

2 kommentarer:

  1. Wohoo! Snygg bakgrund :) Alltid kul att förändra lite. Och hur märkligt det kan bli när man väntar på nåt - då går tiden sakta.

    Har aldrig blivit stunget av ett bi (vad jag vet) kanske ett getingstick - men jag brukar hålla mig borta från flygande varelser.

    Har precis tagit död på 150 bananflugor, fast jag ser nog i ögonvrån att det finns nån j*vel kvar. Satan i gatan - vart kommer dom i från??
    Jag har ju inte ens nån frukt hemma..

    Löser ekvationer med parentes....

    Kramkram/Sara

    SvaraRadera
  2. det där med kloning har inte jag heller kommit på! säg till om du löser gåtan! ;)

    SvaraRadera