fredag 2 september 2011

Jag blir tokig...

...på internet! Det ska ju bara funka när jag startar datorn, men det är lika spännande varje gång.
Jag betalar för en tjänst som funkar lite som den vill, men får jag någon hjälp? Nähä!!!
Igenkänningsfaktorn var stor när jag läste om Monstermallas internetproblem http://www.monstermalla.se/2011/08/grrrrrinternet.html
Nu är jag klar med dagens "kräks" och kan övergå till det positiva.

Maken har donerat sina datahögtalare till mig, så nu dånar Spotify ur dom (så länge internet funkar hjälpligt) och det är ju faktiskt fredagkväll igen. =)
I morgon är det Naturbruketsdag på äldste sonens skola http://www.skola.umea.se/forslundagymnasiet/arkivnyheter/naturbruksdaglordag3septemberklockan1015.5.7339a9fa132182b21048000401.html
och jag ska få rå om honom en stund igen.
Jag planerar även att utnyttja honom till att hjälpa oss ner med vår nya tvättmaskin till källaren. Sist jag baxade omkring med en tvättmaskin bröt jag bort stortånageln, så jag känner mig inte så sugen att försöka igen. Kanske jag till och med tvättar åt honom som tack för hjälpen. .. ;)

Trevlig fredagkväll!

2 kommentarer:

  1. Ja internet ska bara funka!!! :D

    Sv; Jag bloggar genom Wordpress och där har vi laddat ner plugins så jag kan använda mej av både högerklicksskydd och fixa vattenstämplar direkt där. Annars kan man ju fixa vattenstämplar om man är haj på Photoshop. :)

    SvaraRadera
  2. Nu har jag frågat min sambo hur det var med badrummet uppe i vårt timmerhus. Visst var det du som frågade? Jag är ju aningens virrig... Hihi.

    Det fanns risk att kaklet skulle spricka pga att det var långt mellan åsarna. Vi reglade upp golvet med stående 45x95 i cc30 och än så länge har vi ett helt badrum! ;) Bott här i 3 år nu.
    KRAM

    SvaraRadera