fredag 27 april 2012

Fulltecknat

Någon som har hunnit sakna mig?

Min vecka har varit fulltecknad med dagjobb, kvällsjobb, APT, styrelsemöte, barnaktivitet, kvällskurs och fler oplanerade killningar. Phew!


Nu längtar jag mest efter att få gå och lägga mig i min egen säng och vakna pigg och utvilad i morgon. Förra natten tillbringades nämligen på soffan eftersom 5:an passade på att kräka ner min säng precis när jag tänkte gå och lägga mig i den. Alltså ingen pigg och utvilad mamma idag.....

See ya!

2 kommentarer:

  1. Fint att du skriver igen. Nästa vecka får du prioritera rätt...blogg först...kräkningar och killningar sen. ;)

    SvaraRadera
  2. Fi fasen vad du verkar ha fullt upp! jag som kan oja mig över att måsta bryta mitt i en film för att gå ut och mocka! kräk rår man ju inte över så ibland blir det tyngre dagar, men det brukar man ju klara på sitt vis ändå! :)

    SvaraRadera