fredag 7 februari 2014

Möte och mat

Ikväll ska hela familjen på årsmöte med föreningen där jag sitter som kassör. Hoppas revisorerna ger mig grönt ljus, så jag slipper sitta där och skämmas. 
Efteråt bjuds det på middag till det facila priset av 100:-/vuxen och 50:-/barn, vilket är orsaken till att jag drar med hela familjen och slipper fundera på vad dom ska äta ikväll. Till och med 1:an kommer tillsammans med sin fina tjej. Längtar faktiskt efter dom. 
I morgon är hela familjen bjudna på middag hos min storebror, så inte ens då behöver jag fundera på matlagning. Lyx!
Det blir tredje gången gillt som vi försöker träffas. Första gången brann deras diskmaskin och dom var, av förståeliga skäl, inte så sugna på att handdiska allt efter vår stora familj och andra gången fick deras son magsjuka. Bläää.

Trevlig fredag!

1 kommentar:

  1. Med trevligheter att se fram emot är livet härligt. Lev & må! Med dig som kassör i en fungerande förening - åh så skönt livet för föreningsmedlemmarna måste vara då :-)

    SvaraRadera