fredag 7 september 2012

Lite ris och ros

Wohoo! Förra månaden slog min obetydliga blogg nytt rekord. =) Jätteroligt, men tyvärr var det bara drygt 2% som lämnade en kommentar. Jättetråkigt! Jag vet att jag själv är usel på att kommentera andras bloggar, men jag brukar i alla fall försöka....ibland....kanske....eventuellt....

I dag har jag haft förmånen att få vikariera på mitt gamla jobb. Jag har gått omkring i ett lyckorus hela dagen eftersom jag längtar tillbaka dit något enormt. Det känns ju helt fantastiskt att faktiskt längta till ett jobb som dessutom inte känns som ett jobb.

En ganska vanlig dag på jobbet....
I morgon är det en ny dag med nya kommentarer möjligheter? =)

P.S. Du med "Stich" och du som känner mig bäst borde särskilt ta och skärpa till er. =D No names! D.S.

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha! Jag känner mig träffad! Jag lovar att jag ska bättra mig!
    Hoppas ni har en trevlig helg!:)
    Hälsningar från hon med "Stitch"

    SvaraRadera
  2. Hihi, vad bra då funkade ju piken. ;)

    SvaraRadera