onsdag 22 augusti 2012

Tomt

1:an är levererad till gymnasieskolan igen och det känns så tomt.
 
Jag försökte ringa i kväll för att få höra rösten, men fick bara till svar "Kan jag ringa upp?". Nu tre timmar senare har jag fortfarande inte fått något samtal. Ska jag sitta uppe och vänta, vara jobbig och försöka ringa igen eller helt enkelt gå och lägga mig?
 
Jag har försökt få med mig maken ut på en ridtur, nu när vi tillsvidare har två stora hästar på går´n. Visserligen lyckades jag inte locka med honom i kväll, men det låter inte helt omöjligt en annan kväll. Hoppas, för visst är det väl sånt som kallas för förspel romantik? =)



2 kommentarer:

  1. Jamen oja, romantiskt så det förslår... rida in i solnedgången tillsammans. :)

    SvaraRadera
  2. I min bok skulle det gå som både romantik och förspel! Har dock inte lyckats få med min på annat än en slädtur, men trots hans lätt besvärade min var jag löjligt glad över sällskapet! :)

    SvaraRadera