söndag 26 augusti 2012

Det stavas lycka!


I går upplevde jag nog årets bästa sommardag.
Tragiskt att vänta med den tills slutet på augusti, eller hur?
Hela familjen, utom 1:an som "inte kände för det", packade badkläderna och fikaväskan och begav sig till mitt "paradis". En avsides badvik som ingen utom vi känner till, eller för den delen hittar till. Solen gassade och barnen badade medans jag och maken låg och slappade på den solvarma berghällen. Helt underbart!

50-kgs hunden skötte badvaktandet...

...tills något intressantare lockade nosen.

 
 

4 kommentarer:

  1. Åhhh, bättre sent än aldrig! Så härligt ni måste ha haft det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är minnet av den här dagen jag tänker plocka fram när det är mörkt och kallt i vinter.

      Radera
  2. Ingen badhund det där?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, men en vadarhund som gärna kommer och skakar av sig vattnet på den som sitter och solar, dvs jag. :)

      Radera