tisdag 21 augusti 2012

Cykeltävling

Vi, dvs jag och fyra tre barn, har varit med i en cykeltävling....eller, ja det var ju egentligen ingen riktig tävling, utan mer ett motionslopp, men ändå. =)

Vi cyklade totalt 18 km, men 4:an som lärt sig cykla i sommar tillbringade 50% av sträckan bak i cykelkärran tillsammans med sin cykel och 5:an som inte kan cykla alls tillbringade 100% bak på min pakethållare.

Som väntat kom jag sist i mål, men var trots det enda deltagaren som fick stående ovationer vid målgången. Jag väljer att tro att dom applåderade min kämpainsats, men egentligen var det kanske för att dom ääääntligen kunde få packa ihop och åka hem. ;)
Förutom en plakett och valfri vinst, fick jag även två extravinster eftersom jag släpat på två extrapersoner nästan hela vägen. Tackar!

1 kommentar:

  1. Precis vad jag behövde läsa. Nämligen något underbart trevligt!
    Grattis mor och barn!

    SvaraRadera