onsdag 3 april 2013

Nostalgi, ömmande kropp och sovmorgon i en härlig blandning.

Idag har jag grottat ner mig i nostalgiträsket! Maken hittade lådan med gamla foton från vår husrenovering (märkligt nog där jag redan letat?) och där fanns det naturligtvis även foton på barnen i varierande (blöj)ålder. 
När jag väl har kommit överens med skannern lovar jag att även visa väl valda husfoton här på bloggen.
När jag tittar på före bilderna nu kan jag inte fatta att vi var så galna att vi slog till och köpte det här rivningsobjektet, men det blev ju trots allt ganska bra. =)
Det var inte i riktigt lika dåligt skick, men nästan.... ;)
(Bild lånad av Länsstyrelsen.se)
Annars då?
Jo, igår f.m. var jag på fystest hos Previa (= träningsvärk idag) och igår kväll var jag bjuden på en matbit/infoträff (= räkmacka och kaffe) med nya kvällsjobbet. Innan dess hann jag jobba över 1 tim. och 20 min. p.g.a. Previa besöket och extra nya arbetsuppgifter på dagjobbet. Jag erkänner! Hastighetsgränsen överskreds kraftigt på vägen hem....

Åh, åh, åh (sagt med ivrig röst), jag måste ju även berätta att jag har fyndat en 54-äggs äggkläckare!
Tittade av en händelse in på en webshop som annonserade ut en demokörd kläckare rabatterad med 1300:- och nu är DEN på väg hem till mig. Sitter som bäst och funderar på vad jag ska kläcka fram för sorts kycklingar. =)
Bild från Lantbutiken.se
Påsklov för barnen och jag har tagit ledigt resten av veckan = sovmorgon för mig. Skööööönt. =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar