söndag 3 mars 2013

Miserabelt

Jag fick med min BFF på kvällens biobesök. Vi träffades första gången för 24 år sedan när vi ett kort tag bodde grannar. Hennes första intryck av mig var att jag var konstig och hennes iakttagelse var helt korrekt. Jag var och är konstig. Vi är på alla sätt varandras motsatser, men kompletterar tydligen varandra eftersom vi, snart ett kvartsekel senare, fortfarande inte har "vuxit ifrån" varandra. Vi har samma humor och det räcker tyvärr med en blick för att vi ska börja fnissa hysteriskt som småtjejer.
För att återgå till kvällens filmupplevelse, så var det precis vad som hände när vi med gapande munnar bokstavligen såg hur Hugh Jackmans gomsegel fladdrade när han tog i med sången ända från tårna. Störst behållning hade vi ändå av Sacha Baron Cohen och Helena Bonham Carters karaktärer. Underbara! =)
Bild lånad från collider.com

3 kommentarer:

  1. Ahh, Helena är alltid bra. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helena i synnerhet, eller Helena i allmänhet? ;)

      Radera
  2. Nahhhhw...
    <3 BFF så himla bäst du är, bra skrivet! <3

    SvaraRadera