söndag 22 juli 2012

Vigselfest


Jag var på vigselfest i går och visst var det som jag trodde. Jag hade finaste naglarna. (Skryyyyt) =)
Jag passade faktiskt på att snegla lite på alla andras medans jag minglade runt. =)
"Brudvalsen"
Bröllopstårtorna
Finaste komplimangen fick jag i alla fall höra från 3:an när jag svepte ut genom ytterdörren på väg till festen och hörde
"Mäh, mamma ser ju mycket smalare ut!"
Då kändes det faktiskt som att jag nog köpte rätt klänning trots allt. =)
Brudparet hade gjort i ordning en fantastisk festlokal i gamla lagår´n och jag blev naturligtvis inspirerad.
Vi har ju en vedbod som står oanvänd...

2 kommentarer:

  1. Helt UNDERBART vacker klänning!

    SvaraRadera
  2. Absolut bästa sommarfestlokalen. Vi håller på att fixa i ordning golvet i vår "festlokal" :-)

    SvaraRadera