lördag 5 januari 2013

Roligheter

En jobbarkompis och hennes man frågade tidigare i veckan om vi ville följa med på premiären av "Jack Reacher" och eftersom både jag och maken gillar Lee Childs böcker tackade vi naturligtvis ja.
Eller vi och vi. JAG tackade ja och informerade bara maken om rådande faktum i efterhand. Som det ska vara, eller hur? ;)
För att lyxa till det lite extra hade vi även bokat bord på en restaurang före filmen och DET händer aldrig inte ofta kan jag säga. Supergott var det i alla fall och det slank till och med ner en öl. =)
 
Må gott!

4 kommentarer:

  1. Hur var filmen då? Rekommenderar du den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, den var bra. Jag har inte läst just den boken, men min jobbarkompis har och hon tyckte att filmen följde boken ganska bra. Gå och se den vetja! :)

      Radera
  2. Åh vilken lycka, BIO, mat och öl! Underbart :)

    SvaraRadera