lördag 27 augusti 2011

Swisch, swosch...

...så har ännu en vecka gått!

"Förlorade" sonen är tillfälligt hemma igen, efter att konsekvent ha vägrat prata med med vare sig mamma eller pappa under första skolveckan.
"Det är så jobbigt att prata i telefon" påstår han. Hmm, undrar det jag....
"Lugn, han håller bara på och raggar på alla tjejer" försökte en tidigare elev på skolan trösta mig med. Hjälp!!! Måste jag köpa kondomer och ha ett jobbigt "vikten med att skydda sig" samtal med honom nu också? Jag som inte ens är trovärdig efter att ha lyckats föda fram fem (inte helt planerade) barn....

I övrigt måste jag bara få tipsa om nedanstående blogginlägg. Läs och le!
Jag skrattade så jag grät när jag läste det i går kväll.
http://www.monstermalla.se/2009/02/true-story-about-musprutt-by-dr-love.html
Jag minns inte hur jag hittade "Monstermalla", men hon har helt klart förtjänat sin plats på min blogglista.

2 kommentarer:

  1. Ja det där med att det är jobbigt att prata i telefon känner man ju igen! ;)

    Hahaha monstermalla var kul!

    Du, jag har glömt att fråga sambon om hur det var med badrummet uppe...Vet att det var nåt gnissel med hantverkarna innan vi satt igång nämligen. Påminn mej igen ifall jag glömmer.
    Ha en bra lördag! KRAM

    SvaraRadera
  2. haha vad roligt att du läste det :D
    hoppas ni får en fin kväll!
    (och klart sonen inte har tid att prata i telefon redan första veckan! ;))

    SvaraRadera