torsdag 18 augusti 2011

IRON MAIDEN

Idag har jag testat att dela ut posten samtidigt som jag lyssnat på
Iron Maiden. 


Satan-i-gatan vad effektiv jag blev!
Efter att drygt halva vägen "headbangat", spelat luftgitarr på ratten och slängt post i brevlådor nästan utan att bromsa in var jag tvungen att byta till en ljudbok för att orka hela rundan.
Efter jobbet svischade jag iväg till stan fram och tillbaka (fortfarande effektiv) för att "proviantera" inför helgens planerade Sjörövarkalas.
Jag hoppas verkligen att det blir hyfsat väder så att vi kan hålla till ute eftersom ALLA inbjudna barn (inklusive de båda flickor som jag "råkade" bjuda av bara farten) otippat tackat ja. 
"INGA TJEJER PÅ MITT KALAS" gormade födelsedagsbarnet förnärmat. 
Oj,oj,oj hur ska det här sluta?
Jomen, den som (över)lever får se.... Fniss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar