söndag 6 juli 2014

Lång tystnad

Halloj där ute!
Här på bloggen har det varit tyst och lugnt en längre tid, så det är kanske ingen kvar som läser det här, men jag vill i alla fall berätta att jag faktiskt klarade uppkörningen för MC i tisdags. Hurra!!!
(Såå nervös har jag nog aldrig varit förut)


Jämtgetterna Naima, Pinetta och killingen Runa är nu levererade till Gammlias friluftsmuséum och ska bo där till slutet på augusti. Passa på att besöka dom om du har vägarna förbi Umeå vetja.


1:an har tagit studenten och blivit sambo i ett stort nyrenoverat hus med stall som dom får hyra för en symbolisk summa. Redan har dom häst, katt och höns. "Morsärven" måhända? ;)
'
V.29 ska jag jobba som PC-vakt och därmed också som stadsbrevbärare. Jag kommer att antingen vara superfit eller helt slut efter den veckan eftersom det innebär en massa trapphusspring.

Nu en veckas semester först, så kanske kommer jag att hitta motivationen att göra fler inlägg?

Ha det gott i värmen så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar