fredag 9 september 2011

Vad deprimerande det är med en trasig kamera!
Jag brukar väl inte vara överdrivet bra på att fota annars heller, men nu när jag inte kan, ser jag fotomöjligheter överallt. Irriterande!
Min kamera är på en reparation som ska ta mellan 2-5 veckor! och det har bara gått 1 vecka.... Suck!

Vi har i alla fall flyttat hem alla kossor i kväll. Jippie!
Det hade slutat regna och solen tittade faktiskt fram en stund, så jag klarade mig utan att drunkna. Haha!

Det har kommit 125 mm regn de senaste 2½ dygnen och jag har nog aldrig tidigare varit så nöjd med mitt beslut att inte delta i årets älgjakt. I stället kan jag sitta hemma, dricka kaffe och vara torr medans jag lyssnar på jaktradion.

Idag har jag gjort ett (halvhjärtat) försök att lura in mina "förvildade" Klövsjöfår i stallet, men dom genomskådade mig..... Nya friska tag i morron med, förhoppningsvis, lite hjälp.

I morgon hoppas jag också att hela familjen kan hjälpa till med en stor "höströjar" dag  hos oss.

Vad ska du göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar