tisdag 13 mars 2012

Fotofobi

Härom kvällen ringde det en tjej och erbjöd mig att få bli sminkad, stylad och fotad av en proffsfotograf. Jag fick panik vid blotta tanken på att fastna på bild och talade hastigt om att jag minsann INTE var intresserad av det på en fläck.
"Jamen, vet du egentligen vad det handlar om?" frågade tjejen förvånat.
"Jo, jag vet precis" svarade jag förskräckt.
Det var nog första gången hon fått den reaktionen från någon. =)
Summan av kardemumman blir alltså att den dag jag dör kommer mina barn att upptäcka att det inte finns några foton kvar på deras mamma.
Bu eller bä?

Ha en bra dag för det tänker jag! =)

2 kommentarer:

  1. Haha..så nån bild på Pentamom lär vi inte få se i bloggen heller...hihi.
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Man ska ju utsätta sig för sin fobi för att bli botad!! Börja med att lägga ut foto här på bloggen vetja!! :)

    SvaraRadera