fredag 23 mars 2012

Förtydligan

Mitt förra inlägg handlade om saknaden efter Flisan och min rädsla för att skaffa en ny häst.
Jag kanske ska förtydliga att jag inte är utan häst om det var någon som trodde det. Jag har ju faktiskt fortfarande både en nordis och en shettis, men dom hade jag ju redan innan.



I dag är det äntligen fredag (ovanlig känsla för mig som inte brukade längta efter helgen på mitt gamla jobb) och jag är gräsänka nästan hela helgen eftersom maken jobbar 12-timmars.
När vi båda jobbar på hans helveteseftermiddagsvecka hinner vi träffa varandra ungefär 5 minuter varje dag. Ingen risk att vi nöter på varandra då. =)

Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. å värsta fina är dom ju! jag är dock rädd för dom. lite. att dom ska trampa på mig. och sparka mig :P

    SvaraRadera