fredag 1 juli 2011

Efterlysning!

5-barnsmor försvunnen i Tvättträsket!
Sågs senast bärandes en vit tvättkorg på väg från tvättstugan.
Alla tips mottages tacksamt!
Skämt å sido! Jag tänkte vara generös och bjuda på en "inredningsbild" från mitt hem. Här har jag valt att drapera fotöljen lite slarvigt med diverse tvättade kläder. Jag brukar normalt försöka byta drapering ofta, men beroende på tid och vad jag för stunden har tvättat kan mängden och färgskalan på draperingen variera. Ombyte förnöjer! =)

I morgon är det inofficiell hundutställning på campingen och jag/vi ska få trevligt besök. Jag minns henne som en liten tjej med hockeyfrilla och Kalle Anka-plåster. Nu är hon en vuxen kvinna och jag är ändå inte en dag äldre. Fantastiskt eller hur? =D

Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Tack för idag!
    Det var jätteroligt att träffa er och jag längtar redan till nästa gång!

    SvaraRadera