fredag 1 februari 2013

Årsmöte

Maken jobbar helvetes eftermiddags/12-timmarsskiftet och jag har ett årsmöte i kväll. Eftersom jag motvilligt blev vald till kassör i föreningen i fjol måste jag väl vara med och stå till svars för rådande ekonomi.
Efter årsmötet blir det gemensam middag för endast 50:-/vuxen och 25:-/barn. YES! Då tar jag med mig ALLA barnen och låter dom "äta magan båla röggen för harta intjvett" (äta sig riktigt mätta för nästan ingenting.) =D
Risken finns att jag kommer att få skämmas ögonen ur mig när 4:an får ett av sina utbrott och river stället, men det kan det vara värt. ;)

1:an och 2:an ska vara borta på läger resten av helgen, så jag kommer att få uppleva hur det känns att vara en normal familj med bara tre barn. Intressant!

Äntligen är det fredag igen!
Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Tack för tårta =) Hoppas att mötet gick fint och middagen räckte till er alla. Och att stället fortfarande står kvar =)
    Ha en bra dag!
    Kram ♥

    SvaraRadera