söndag 16 december 2012

Det finns liv!

Förra veckan hade jag semester bl.a. för att omorganisera halva huset och lyckades på kuppen skvimpa ut en hink skurvatten över datorn, men efter lite TLC funkar den i stort sett som förut.
Förra datorn dog efter bara en vattenmugg.

Den här veckan har jag vickat på mitt gamla jobb och det har ju varit.....roligt....
Måndag = 1 timmes övertid, Onsdag = ½ timmes övertid, Torsdag = 3 timmars övertid.
Veckan avslutade jag  med att försova mig (händer aldrig) och dessutom jobba över 3 timmar igen.

 I går var jag kyrklig en stund eftersom 3:an skulle vara med i ett julspel med sin klass, men så fort dom var klara smög jag likt en mus ut genom kyrkporten och hem för att måla det sista i stallet.
Dom vise männen är på ingång.
Två av fyra boxar är nästa helt klara (det fattas bara galler ovanför boxväggarna) och dom andra två boxarna är på gång.

Som synes valde jag färgen som flest röstade på.

I morgon ska jag och maken fixa sista julklapparna (paniiik) för sedan jobbar vi alla dagar fram till jul, eller jag är iofs ledig på söndag, men det känns lite för mycket sista minuten för min smak.

See ya!



1 kommentar:

  1. Skurvatten är alltså bättre för hälsan är dricksvatten.

    SvaraRadera