lördag 17 november 2012

Det minns jag inte?

 
Jag glömmer mina barn på dagis, jag glömmer att betala räkningar (nej, inte avsiktligt), jag glömmer mat på spisen som jag håller på att tillaga (torrkokat både ris och potatis samt knaperstekt fläsk bortom ätlighet), glömt tandläkartider, glömt att gå till mitt kvällsjobb.
Jag är rädd för att nästa steg kan bli att jag glömmer bort barnens födelsedagar eller kanske till och med julafton?
Jag har diagnostiserat mig själv. Jag har drabbats av teflonminne. Ingenting fastnar!
 

2 kommentarer:

  1. Mycket vanlig åkomma. Själv glömmer jag vad jag heter emellanåt. :D

    SvaraRadera
  2. Så bra att jag fick ett namn på "krämpan"!

    Urtjusigt med kallsnö i bakgrunden och frostig ljung som header. SNÖ är min favoritnederbörd - och den kan ligga kvar och lysa upp en hel värld :-)

    SvaraRadera