torsdag 17 november 2011

Stängningsdag

4:an och 5:an har varit hemma eftersom förskolan har haft stängt för utbildning och 3:an har varit hemma med ont i magen. Personligen misstänker jag att det stod högläsning, redovisning eller möjligen dans på dagens schema. =)


Inte har jag varit särskilt effektiv idag, men mina efterlängtade Billybokhyllor har i alla fall kommit. Kanske ska jag äntligen få lite ordning på alla böcker, filmer och fotoalbum som legat och väntat i kartonger ända sedan vi flyttade hit för 10 år sedan.

I morgon är det fredag och 1:an får komma hem till "mamsen" igen. Längtar! =)

Ha det gott så länge!

2 kommentarer:

  1. 10 år är rätt länge för böcker att vänta...men å andra sidan har du kanske glömt vad du har för några så det blir som att få flera kartonger med nya böcker!? :D

    SvaraRadera
  2. Härliga fredag :)

    Du är välkommen anytime på en öl i mitt "Spa" :)

    Kramkram/Kussen

    SvaraRadera