tisdag 4 februari 2014

Hur tänkte jag nu?

Jag tittar nästan aldrig på TV och särskilt inte på någon film eftersom jag aldrig anser mig ha tid och om jag tar mig tid somnar jag ändå ofelbart varje gång. 
Trots det har jag nu, mot bättre vetande, budat hem tv-serien "Downton Abbey" på Tradera bara för att jag hört att den ska vara så bra. Sedan tidigare har jag bl.a. budat hem hela "Vänner" serien (herregud den serien gick ju i 10 år!), "Macahan" (av nostalgiska skäl), "Kampen om Colorado" (också av nostalgiska skäl) och "Skenet bedrar" (för att jag tyckte att det var en passande julklapp till maken för några år sedan). Utöver dessa tv-serier har jag även dragit på mig ett otal filmer, som säkert är jättebra, men NÄR har jag egentligen tänkt titta på dom?
Nåja, jag blir väl pensionär någon gång.... ;)

1 kommentar:

  1. Downton är supermysigt! Ett avsnitt/kväll såg vi då det begav sig..

    SvaraRadera