lördag 30 juni 2012

Huvudlös?

Jag kan lätt kvalificera mig som världens mest förvirrade människa....
I går hade 3:an avslutning på ridlägret och jag hade lovat att plocka upp en annan mamma på vägen dit.
 "Hej! Tänkte du fara på avslutningen?" ringer hon och frågar.
"Ja, är det något problem?" undrar jag förvånat och tänker att hon kanske tänker lämna återbud.
"Nja, vi ska ju vara där om 20 minuter...." Shit!!!!
Som tur var hade hela avslutningen blivit försenad p.g.a. utdragen skattjakt, så vi hann t.o.m. sitta och vänta en stund.
Julavslutningen missade både jag och 3:an, eftersom ingen ringde och påminde mig den gången.
Den "huvudlöse ryttaren" var tydligen också med.

1 kommentar:

  1. Haha, du kanske ska göra upp med någon att den ringer och påminner dig i tid inför varje avslutning. ;)

    SvaraRadera