fredag 14 oktober 2011

Orsak att fira?

Woho! Nu har jag hela två följare av min blogg och det måste ju firas med att byta bakgrund till lite höstfärger (nu när jag äntligen vet hur man gör). =)
Egot växer så det knakar! Tänk bara hur odräglig jag kommer att bli om jag får en tredje följare? Hihi!
Jag vet att det är fler som läser men inte "registrerat" sig än. ;)

I morgon kommer min "hästkompis" igen. Då ska vi fara till grannbyn och (bokstavligen) provköra en häst som sägs vara inkörd...


Om jag inte hörs av igen har jag antagligen råkat ut för en värre hästolycka än den shettisen utsatte mig för i måndags, men "det som inte dödar dig, härdar dig". =)

Ha´t gött!

3 kommentarer:

  1. Du kan ju inte sluta blogga nu...när jag äntligen tagit mod till mig att börja kommentera. ;)

    SvaraRadera
  2. Fortsätt GÄRNA med det! :)

    SvaraRadera
  3. Fortsätt fira!! ;D /Caroline

    SvaraRadera